090609

God eftermiddag kära bloggläsare!
Jag var skit trött i morse, när klockan ringde 6:30 ..
Men var tvungen att gå upp även fall jag bara hade lust att ligga kvar och fortsätta sova.
Det var så himla skönt att sova! Min säng , gud jag älskar den! Den mysigaste och bästa, man sover så bra i den.
Därför man inte kan gå upp ur den haha ..
Vad händer i dag för er? :) Jag ska nog inte göra så värst mycket. Hade två lektionerna i dag, den först var rehab&hab och den sista var idrott. Där vi hade vattenkrig och sånt skoj! Sen fick man reda på slutbetyget i idrott a .
Jag fick VG! ;D Jag är nöjd, hade mvg i nian dock menmen vad ska man göra?! :) Är glad för vg med.
Och nu sitter jag här och lyssnar på lil wayne och softilerar i min säng.

Any ways , över till dagens fråga; När tycker ni det är okej att förlora sin oskuld?

Själv tycker jag att man ska först och främst och vara redo och dess utom ska man göra det med en man gillar eller är ihop med. Och man ska verkligen gilla eller älska personen. Men i för sig ska man inte vara för tidig när man förlora oskulden. Jag själv är inte av med oskulden och jag är 17 år och ska fylla 18 i år. Jag är faktiskt rätt stolt att jag har kunnat fixa det tills än i dag. Men grejen är att jag har inte hittat rätt kille och har inte direkt haft några seriösa förhållanden och inte varit riktigt redo för det.

Menmen .. Have a great day people!
Peace out!


Kommentarer
Postat av: fanny

Har du gjort idag då? =)

2009-06-09 @ 15:09:55
URL: http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback