Beach and girltalk .

I dag har man varit på stranden med syster och Carro. Det var kul, men inte så kul när sanden kom i ögonen och håret dock .. Haha .. Menmen, vad ska man göra!? Måste få färg på kroppen innan man ska iväg till Turkiet.  Kom hem från tylösand runt fyra typ. Då gick jag in i duschen och fixade mig. Sen fixade ja sminket och sånt och drog sedan ut för att träffa min girls! =)

Fick min lön i dag från Concilia. Det var ju inte jätte mkt direkt kan man säga. Men har inte jobbat mycket, plus tjänar inte alls mkt där heller. Så.. var inte så jätte jätte nöjd direkt! Men shit the same!! Ska jobba mer i augusti , för mitt jobb har stängt hela juli , det är fett synd asså. Kan bli svårt att få cash då. Får väl be morsan om cash lite då och då helt enkelt. haha även fast hon hatar att man frågar henne för pengar hela tiden. Men vad ska man göra om man inte har några egna pengar liksom!?
Det så det blir då, tyvärr .. Inget att göra åt liksom.

Vad ska folket göra i morgon? Fredag i morgon, blir säkert festa för en del människor skulle jag tro.
Jag tro det blir fest för mig i morgon med, om man hittar någon bra fest att dra till.
Känner att man har varit lite off här på bloggen, men det ska bli ändringar från och med i kväll!
Carro kommer skriva några inlägg då och då. Så hon ska hjälpa till lite här på bloggen så att ni vet där ute som läser min blogg dagligen.
Iaf ha en fortsatt trevlig torsdag så hörs vi när vi hörs!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback