Grattis Ayat baby <3

Grattis till min habibi ayat som fyller hela 18 år i dag!! <3 :)
Hoppas du har haft en kanon bra dag .
Vi ses ju på fredag hos dig när du ska ha din lilla fest gumman.
Ha en fortsatt bra födelsedag baby.


Har jobbat idag från 16:45-21:00. Kom hem och åt mat och nu sitter man här och degar framför tv:n.
Har dess utom också färgat och klippt mitt hår i dag på salong chess. Äntligen fick man sitt hår fixat.
Länge sen man klippte håret. Mitt hår har blivit ganske långt nu faktiskt , vilket jag tkr är jättre bra
Jag sparar till långt hår på grund av balen och studenten nästa år.
Nu ska jag kolla klart desperate housewives och äta mina goda chips.
Peace out people!


Kommentarer
Postat av: ayat

Aww:D thanks babe! damn missade DH idag hahha :( puss

2009-06-02 @ 23:57:22
URL: http://misspeculiar.blogg.se/
Postat av: sandra

kommer bli roligt på fredag;) vi ses då G

2009-06-03 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback