SOMMARLOV!

Nu har jag sommarlov! Fan vad skönt asså. Men det blir också mitt sista sommarlov, för nästa gång tar jag studenten! Detta sista året på sannarpsgymnasiet kommer bli oförglömligt! Jag ska ta vara på alla dagarna. Många säger att trean går snabbare än tvåan gjorde. Och jag som tyckte att tvåan gick sjukt snabbt. Då lär trean går ännu snabbare må vi tro.

Ikväll ska jag ut och äta med my girls. Vet inte var vi ska äta någonstans men någon stans i stan blir det nog.
Så kanske blir att jag uppdatera när jag kommer hem från stan. Det beror på om jag orkar eller inte.
Har alla sommarlov där ute? :) Njut av kvällen och ta vara på varje dag som kommer.

Have a great evening folks!
Love , Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback