Tack för igår ayat! <3

Var på fest hos ayat igår, efter som hon fyllde 18 år i tisdags!
Så firade vi henne med lite mat och en hel del snack.
Hoppas du hade en bra kväll gumman. Men vi ses vid sju ikväll och då kan vi snacka mer.
Jag hoppas du gillade din present du fick av mig .

Blev en hel del mat hos ayat igår, så känner nog att man har gått upp några kilo.
Haha .. menmen maten var jätte god igår!
Iaf nog snackat om det, vaknade sent idag , runt 11:20 .. Gick upp och duschade.
Sen åt jag och sminkade mig. Träffade liridon och han skulle visst också till eurostop som mig.
Jag skulle dit och träffa mamma och syrran som redan var där. När jag väl kom dit gick vi in till J&C
och b-young. Hittade skit fin klänning där. Vill ha den, men mamma vill ej betala den. Så jag får betala den när jag har pengar själv, om den nu är kvar så länge. Köpte iaf en tröja på J&C. SKit fin! Kanske lägger upp en bild på den sen.

Nu ska jag äta snart och sen se sverige matchen! :)
Vad tror ni de blir mellan sverige-danmark ? :)
Jag tro sverige vinner med 2-0 !! Och zlatan gör alla målen!
Ha en bra lördag gott folk!
Love Petruuus <3


Kommentarer
Postat av: Moa

Är hos hampus nu med folk :)

sjääälv :D

2009-06-06 @ 21:14:05
URL: http://mowva.blogg.se/
Postat av: LINNEA

sv. Tack så mycket!

2009-06-06 @ 22:22:03
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback