Fredag den 13:e ..

Idag är det fredag den 13:e .. ooooh .. Kanske borde akta sig idag så man inte råka ut för nåt illa idag, som alla vet så är fredag den 13:e en otursdag. Det är vad dem säger iaf. Jag har inte direkt haft ngn otur när dte har varit så. Kan inte påstå att det är rätt. Menmen..  Sitter i skolan just nu och har rast, börjar samhällen tjugo i tio. Det ska bara vara några redovisningar som vi hade i onsdags lektion. Men vår grupp har redan redovisat som tur är. Hade inte orkat gör en redovisning idag, så trött som jag är och hungrig. Och det är inte ens god mat i skolan idag heller. Så dt är inte kul alls.
En positiv sak är att jag slutar ett idag och dt är ju skönt. Men har en hel del att göra i helgen. Lite läxor och redovisningar jag måste fixa som jag har till nästa vecka.

yeah yeah ;)

Förlåt , om jag inte har uppdaterat på länge, men har inte haft tid till det eller någon ork.
Så dt fick bli ett lite snabbt inlägg nu, när man ändå har rast och inte har mkt att göra.
Have a great day people , Love Petra

Kommentarer
Postat av: lejla

hiphop petra:P:P

2009-03-14 @ 15:43:42
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback