Helg . =)

Skönt med helg igen, har varit så trött denna veckan så blir skönt att sova ut lite.
På måndag har vi studiedag , skönt som fan!!  Igår hämtade jag upp min mobil från tre för den har varit på lagning i över en vecka nu .. :(   Äntligen har jag min fina mobil tillbaka i mina händer!! ;D   




Vi hade träning och möte igår med basketen. Först litet möte i bibblan sen var det hem och packa sen dra till träningen på kattegatt med girlsen. Men det blev mest skrikande och bråk om allt vilket var jobbigt och gjorde så jag fick världens huvudvärk haha .. nej men jag älskar er ändå !! <33   

Imorgon har vi match på Stentorpshallen i kärleken , kom och kolla och heja på oss !! ;D Första matchen är 13:15 , see you all there.


Love, Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback