Hemma .

Hemma igen efter en runda ute med Carro . Vi gick en rund till stan och så satt vi oss på mc d. För jag var jätte hungrig och behövde mätta min mage med lite onyttig mat då jaa .. :P Inte bra petra lilla haha .. Nej, men skit samma. haha palla va smal när ja kan ha en fin kropp med former. Eller jag jobbar på att få mer fett på kroppen nu .. haha .. Man har börjat se resultat. Så tummen upp för fett !! ;D

Undra om det är många som läser min blogg .. hmm .. Kanske inte är så himla intressant? Ni som läser, vad är dt ni saknar att läsa om eller veta från mig? Så skriv bara till mig och säg det så jag kan ändra på de och så.
Nej, nu ska jag dra och kolla på tv ensam .. :( Buhu! Vill ha någon att gosa med ju .. Aja . by the way, jag ska till gbg på påsklovet yeees! Äntligen ska man få slippa Halmstad ett tag. Skönt som fan säger jag bara . Aiight peace <3


yeah yeah ;) alltid vi syrran <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback