Måndag och en ny vecka ..

Då var det en ny vecka. Vaknade 7:25 och stack upp och duschade sen sminkade jag mig och åt lite. Sen fick man bege sig till skolan. Man började ju 9:15 idag så man fick ju en liten sovmorgon som tur var. Man är ju helt död på morgonen .. Säg vem som inte är det ?! haha .. Blir basket träning för mig ikväll tro jag. Den börjar halv åtta vid högskolan som vanligt. Ska lämna in pengarna idag för medlemsavgiften om jag får några pengar av mamma eller pappa. Sen har vi match på söndag på stenstorpshallen i kärleken vid ett. Alla som vill komma och kolla så gör gärna de.  =) Heja fram andersbergs ik !! Det kan behövas lite fans fan .. 



Känner att jag har blivit en riktigt bloggare nu, än vad jag var innan .. ;D Då uppdaterade jag aldrig, för jag orkade inte och hade en massa andra saker att göra än att sitta vid datan och glo. Men det blir ju roligare om man få fler läsare och lite kommentarer, det skulle ha suttit fint tycker man.
Nej, nu kallar tv:n och min marabou mjölchoklad på mig. Vi hörs imorgon folket! <3


that´s me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback