Onsdag kväll .

Här sitter man en onsdag kväll framför datan och lyssnar på musik. Har inte hänt så värst mkt idag kan man säga, har varit i skolan och så. Sen kom jag hem typ tio över tre. Så satt jag mig direkt vid datan och kollade lite. Sen satt ja på tv:n men och kollade på tyra show och sen efter de top model. Älskar bara dem två programmen. Älskar tyra !! <3  Min förebild verkligen. Any way .. Började plugga sen, för vi hade läxa i medicinsk grundkurs som vi har tills imorgon. Så har gjort klart den. Och det tog inte så värst lång tid direkt.

Nu ska jag kolla på tv och lyssna på musik resten av kvällen i think.
Vore kul om man kunde tjäna pengar på att blogga, :) Då hade jag bloggat varje dag.



Any way people , have to go. Peace and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback