Sheercover here it comes baby .

Idag höll jag min egna idrottlektion. Aktiviteten jag hade valt var fotboll. Det gick väldigt bra , men man va lite nervös i början. När jag väl kom till hallen så funkade inte min cd-skiva i deras stereo. Fan, trodde att det skulle funka där med , för det gjorde de hem iaf. Menmen, fick låna en skiva av vår idrottlärare. Tur att hon hade några cd-skivor som hon kunde låna ut till mig. Slutade 13:40 och var hemma runt 14:00. Tog lite popcorn och min älskade dryck pepsi . Som ni alla borde veta vid detta tillfället. Any way drog till studion en stund och var där och softade med carro,kebba och liridon m.m. Riktigt nice . ;)

Ayat kom till mig runt åtta. Satt och snackade om allt möjligt. Vi började snacka om bland annat sheer cover som är en mineralfoundation som är bra för huden och inte täpper igen våra porer. Och det är de dem flesta vill att det inte ska göra. Dem flesta vanliga foundation dem täpper igen våra porer och gör att vi får finnar och såna grejer. Det är just de vi inte vill ha. Så nu är sheer cover påväg hem till mig. Så spännande det ska bli att testa de. Hoppas verkligen det är bra. Fick reda på detta genom www.kenzas.se ( blogg).
Deras hemsida är www.sheercover.se om ni också vill beställa de eller kolla på deras produkter.

Ska kolla vidare på desperate housewives now bitches. See ya when i see ya folks! Kisses <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback