Söndag den 1 mars .

Idag är det en ny månad, skönt som fan.  Ett steg närmare sommaren och de härliga tiderna. <3
Ska berätta lite vad jag har gjort i helgen.

Lördag; Vaknade nio för Ayat skulle komma till mig vid tio. Vi gymmade och var i bastun. Skön start på morgonen tycker jag. Det får man göra om fler gånger tycker jag. Sen stack Ayat hem och jag stack upp till mig och åt tacos , skit gott!! Men säg när tacos inte är gott?! hahaha .. Senare kom Carro till mig , så snackade vi lite sen drog vi ute och till netto för att kolla om det fanns nåt gott att köpa men det var för lång kö så vi drog därifrån igen .. Så vi drog hem till mig tog min saker för skulle sova hos en speciell person idag . Carro hängde med så var vi med den personen lite där sen drog vi till ab.. För att träffa Zeynep sen drog vi vidare . Sen hände inte mkt mer, somnade runt två nåt tro jag det var .. Rätt så lyckad kväll ändå .


Söndag; Vaknade runt tio och tog på mig och drog hemåt. Var hemma vid elva igen och käkade och sånt shit .. Började fixa mig runt tolv , gick in i duschen sen satt jag mig vid datan och kollade på film . Beauty Shop !! <333 Älskar den filmen !!  Queen Latifah är sån jävla bra skådespelare och skön person . <3 Min idol fan .. Har nästan alla hennes filmer hon har varit med . Om ni inte har sett filmen, så se den. Den är värd de. =) Nej men nu ska jag dra och köpa godis på hemköp med Carro .. xD Om hon kommer snart annars får jag dra själv dit .




Love, Petra




yeah yeah ;)

Kommentarer
Postat av: jag

hahah gillar att du skriver "personen" ;D

2009-03-02 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback