Tisdag kväll .

Tisdagar är inte direkt min favoritdag på veckan om man säger så .. Började 8.10 idag med rehablitering & Hablitering och vi hade då ett lite förhör om lagar vi har haft .. Jag kom med Madelen som går i min klass. Det gick väl hyfsat och priset 40 kr .. :( Men tyvärr vann vi inte de .. Det suger , jag som vill ha pengarna hahaha .. Menmen .. vi gjorde vårt bästa iaf, bättre lycka nästa gången.  Sen hade vi värsta långa hålan från halv tio till tolv , och då skulle vi vara på söndrum med idrotten. För Evelina och Krizstina hade sin egna lektion inom tennis. Det var skit kul och alla verkade ha kul och det gjorde så att allt blev så bra. Det var så länge sen jag spelade tennis asså , haha men riktigt kul. Fick lite ont i min arm men dt gick över sen som tur var. Lektionen slutade ett , sen fixade man sig sen drog man sig tillbaka till skolan för vår sista lektion samhälle a. Kom 20 minuter försent på grund av att jag inte fick informationen att dem hade frågat läraren om vi kunde börja två för rasten var så lång. Menmen skit samma .. Kom iaf på lektionen. Slutade tre sen cyklade jag hem och käkade lite sen drog jag in till stan med Carro och kollade lite i affärerna. Hittade lite saker men köpte dock inget . Tro jag ska in till stan imorgon själv så jag kan kolla mer, lättar när man är ensam tycker jag . haha xD


Orkar inte skriva så mkt mer ikväll så detta får räcka för idag. <3
Love, Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback