G-town tomorrow .

Imorgon bär det av mot g-town. ;) Ska bli sjukt roligt tycker jag! Vi åker kl.9 från österskans och är väl framme runt halv elva om inte senare. Sen blir det att ta sig dit vi ska sova och packa upp och sen dra och äta. Senare blir det två matcher sen dusch och sånt. Sen får man  se vad som händer mer.

I dag ska jag packa allt som jag ska ha med mig till gbg och fixa lite saker. Måste verkligen plugga i dag. Ska skriva klart idrotts arbetet och göra klar psykologi frågorna. Känns som det är de viktigaste just nu att göra. Så man har dt gjort innan man åker här i från i imorgon.
Får ta och sminka mig snart, har duschat och ätit så det är klart. Stack aldrig till skolan i dag för det vara ändå bara klassens dag och vi skulle bara vara där i två timmar. Orka det! Så tog mig en sovmorgon. Var riktigt skönt faktiskt.

Kommer inte kunna uppdatera förrens på söndag så ni alla vet. Men ni klarar nog er skulle jag tro.
Ha en bra onsdag och helg , så hörs vi när jag kommer hem.
Peace out! /
P.K

 
Old picture of the basketball team.
Alla är inte kvar i laget.

Kommentarer
Postat av: Sten

good luck

2009-05-21 @ 17:33:03
URL: http://mcstonie.blogg.se/
Postat av: kim

längesen vi sågs. ses när jag kommit hem kanske ? <3

2009-05-24 @ 20:17:11
URL: http://kimzaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback