Gbg om två dagar. ;D

Då åker man snart till gbg till basket festivalen. Kommer bli sjukt kul och många nya minnen kommer att skapas.
Ska spela i u-20 dock!! :( är lite rädd att det kommer gå dåligt och få mycket stryk. För dem är två år äldre och säkert skit duktiga. Men vi får se hur det går. Man kan alltid hoppas att det ska gå bra. 

I dag började jag skolan 8.10 med rehablitering&Hablitering, hade lite övningar och fika. Så det var mysigt. Sen hade jag en lång och jobbig håla till 12:10 då vi skulle ha idrott. Under hålan var jag med Leila och vi drog till netto och statoil och köpte lite godis och läsk. På idrotten hade vi orientering, det jag hatar mest. Är så dålig på läsa kartor, men tur att man hade Josefin som kunde de jätte bra. Efter att vi var klara med det , drog jag mig hemåt och duscha och sånt. Sen drog jag ut med Carro en stund och softade. Sen hände det väl inte mycket mer.. Haha .. eller jo men det tänker jag inte berätta! HEMLIGT! ;) De ni ..

Ha en bra tisdag kväll, för det ska jag ha. Om 15 minuter börjar Desperate housewives och det ska jag banne mig se.
Så peace out people / P.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback