Hemma från g-town again.

Då har man varit hemma i tre dagar ungefär nu. Det var riktigt nice i gbg när man var där. Basket festivalen var riktigt soft och träffade många softa människor där också. Men tyvärr förlorade vi alla våra matcher,men men .. vad ska man göra?!
Vi spelade i u-20 och alla i laget är 17 och ska bli 18 i år. Så vad ska man säga!? Vi gjorde vårt bästa iaf. Sen var vi också på liseberg och åkte en massas karuseller iaf jag, carro och khojjan.Tog spårvagnen till frölunda gymnasiet där vi bodde. Och fixade mig och sånt , sen drog vi mot stan och käkade lite.

Kom hem på söndag kväll och då hann man inte göra mycket alls. Åt mat och var en stund med Carro. Sen blev det sängen och packa upp grejerna. Köpte lite saker i gbg. Bland annat ett par beige chinos och en rosa tröja. Köpte dem på gina tricot. Skit fina är dem! Jag kanske lägger in en bild på dem senare om jag orkar.

Hade ingen rehab&hab imorse , så jag började 12:10 idag och hade bara en lektion. Det var riktigt skönt! Men var i skolan tio över tio redan, för att skriva klart ett arbete och fixa lite andra grejer dess utom. Kändes att det behövdes och fick en hel del saker gjorda med. Så nu kan man andas ut lite tycker man.

Nu ska jag kolla klart tyra sen blir det att plugga på samhällen , har ju prov i det imorgon(muntligt) .
Ha en bra tisdag gott folk!
Peace out! / P.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback