Onsdag den 6 maj

Inte många dagar kvar av 2:an nu på gymansiet. Vi närmare oss sakta men säkert till sommarlovet och sista året på gymnasiet. Riktigt skönt ska jag säga.
Bara ett år av gymnasiet!! Hur bra är inte de?!

Idag har jag inte gjort så mycket än. Gick aldrig till skolan. Orkade inte helt enkelt. Behöve verkligen sova ut idag. Och det fick jag med göra. Sov till halv elva , riktigt skönt var det. I kväll ska jag träna fotboll på alevallen. Ska bli kul att få träna igen. Andra gången jag tränar med detta nya laget. Hoppas det ska bli skoj. Vädret börjar bli bättre dessutom. Det regnade så mkt innan idag. Så dt är väldigt bra att det har slutat regna så jag kan träna senare idag. Träningen börjar halv sju.

Har jobbat två dagar nu denna veckan på Concilia. Jobbigt att jobba men man får ju som sagt pengar. :)  Vilket är riktigt bra! Ska boka jobb för nästa vecka imorgon. Måste få in mer pengar , för just nu har jag inte mkt pengar på mitt konto.

Men ha en bra onsdag folket, så ses vi.
Love, Petra



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Jasså, där ser man va kul :)

Är dom också envisa? :P

2009-05-06 @ 16:56:57
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: ardiana

ska plugga idag :/

du?

2009-05-06 @ 20:05:11
URL: http://ardianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback