What a wonderful world

Tråkigaste dagen på hela veckan är helt klart söndag. Finns inget att göra och alla är så döda just denna dagen.
Än så länge idag har jag hunnit plugga matte , för har prov i det imorgon. Sen har jag varit med Carro. Inte mycket mer har hänt idag än så länge. Ska snart äta mammas goda mat.

Ska berätta lite om gårdagen.
Var först i stan med mamma och shoppade lite. Köpte två bh-ar och trosor.  Det var på rea på H&M. Skit snygga!
Kanske lägger in en bild på de imorgon eller senare i kväll. Efter att jag hade varit i stan med mamma , så kom Carro hit. Och vi kollade på lejonkungen 1 & 2 som jag laddade ner i fredags. Älskar dem filmerna <3
Senare stack vi till studion där vi softade. Två av liridons kompisar var där. Som var från helsingborg. Härlig dialekt och sjukt snälla är dem. Jag och Carro har bestämt att vi ska dit i sommar och festa med dem. Det ska bli kul som fan! Senare på kvällen kom Alban och Valle dit. hahaha .. Alban är så rolig jag svär!
Stack hem runt tolv , för var sjukt trött och ville sova bara.

Skola imorgon igen då .. Inte nåt jag längtar till direkt. Menmen .. Vad ska man göra?!
Ska jobba imorgon med från 16:45 -21:00 och på tisdag med.
Pengar rullar in och det känns jävligt bra!
Fotbolls träning på onsdag , jag längtar ..

Ha en bra söndag gott folk.

Är alltid vid din sida <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aaa, vad bra ;(

Då lägger jag till dig på direkten :D

2009-05-04 @ 15:39:27
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: ardiana

låter bra :)

har haft en fullt upp dag :/

2009-05-04 @ 16:47:27
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: ardiana

haha låten är bra, står och lyssnar på den hela tiden :)

2009-05-05 @ 19:39:30
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Oki :)

Jag är skorpion ;)

2009-05-05 @ 21:22:07
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Matto

haha lejonkungen e bra ;) soft soft

2009-05-11 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback