Hard Knock Life ^^

Hey! Då var det måndag och en ny vecka igen. Jag började skolan i dag 8.10 med sjukvård sen 9.50 var de etik&livsfrågor, mentorstid och avslutningsvis matte. Sen vid ett drog jag hemåt. Och nu sitter man här och gör inte värst mycket. Any ways, måstee läsa genom mitt arbete med klara o de jag ska säga imorgon. För jag har nämligen redovising i människan i utveckling och förresten fick jag reda på mitt prov i de ämnet. De provet vi hade innan lovet. Jag fick vg iaf! =) Jag är nöjd. Nu gäller det att fortsätta i den stilen. Det ska nog fixa sig. Vet ej riktigt vad mer som händer i dag.

Jag fyller år om en måndag och 10 dagar!! <3 Jag längtar sjukt mycket tills den 12 dec! My big day . Jag blir stor flicka, myndig!



Vi hörs senare!
Peace and lööve // P.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback