Ledig idag! =)

Idag har man hunnit med en hel dag kan man säga.
Bland annat har jag varit i stan och hämtat våra tröjor till hip/hop showen.
Dem blev helt okej faktiskt. Sen var det hem och äta nåt snabbt sen halv tre skulle jag in till stan till körskolan för att övningköra. Det gick bra! =) wooow! Sen var det hem och sen dra till 035 för att fixa grejer till showen. Innan jag drog hem gick jag genom medya för att köpa mig en kebabtallrik. Sen var jag hemma en stund och sånt. Pappa kom hem sen stack vi och övninigkörde en stund. Gick skit bra faktiskt! =)


Nu ska jag kolla på tv! Sen blir det sängen. Mår inte jätte bra tack vare sprutan idag ..
Peace out! / P.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback