Me love fridays! <3

Hello bloggen! =) Förlåt, för jag inte har uppdaterat tidigare idag men har bara inte blivit av helt enkelt. I dag har jag gjort mitt cv, kollat bostäder och jobb i Göteborg! Någon måste ju ta tag i de hela. Mina föräldrar gör ju inget .. Bara för dem inte vill flytta och jag vill det. Jag orkar verkligen inte bo kvar här i Halmstad! It´s sucks! Ska bort härifrån efter studenten. Det är en sak som är säker! Är en bra bit påväg bort härifrån. Efter som jag redan har börjat kolla upp lägenheter och jobb och dess utom skrivit mitt cv.

Snart kommer Carro hit! Vad ska alla göra en fredag? :) Inte direkt fint väder ut idag menmen.. Vad ska man göra?! Haha ..

Ha en bra fredag! Peace // P.K


Kommentarer
Postat av: lejla

petrish åk till gbg o sök jobb, så får du det enklare i och med att alla vill se självaste personen som söker =) joj måste ochså börja söka jobb där !! orkar inte ens ,,

2009-11-06 @ 18:08:54
URL: http://lleyla.blogg.se/
Postat av: lifeincoluorr.blogg.se

Heh, det var så lite G ;D, Skitbra! Vill du det, så Go for it! Kämpa nu men dt kmmr vara worth it ;)

2009-11-06 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback