Slut på denna veckan!

Hey! Hur mår ni en dag som denna? Jag själv mår helt okej, lite trött bara. Förlåt, om jag inte har uppdaterat sen i fredags men har bara inte orkat blogga. Har inte direkt haft ngn lust att blogga dess utom. Igår gjorde jag inte så värst mkt , var med carro och senare drog vi till stan träffa zeynep och liridon. Stod och snackade med dem ett tag senare drog vi mot mohamed för att hjälpa han flytta och umgås bara. Drog hem lite innan tolv därifrån. Idag har jag övningkört med pappa och carro var också med. Det var skoj! haha xD ellerhur carro?! Any ways, sen har vi suttit hos mig o kollat på Rush Hour 2. Som jag älskar den filmen! Jackie chan och chris tucker så jävla bra i den filmen! Det är sjukt!! Gillar ni också rush hour filmerna?

Ska snart äta och carro kommer hit snart igen. Vet inte riktigt vad man mer ska göra idag. Söndagar så finns det inte så mkt att göra. Sen har man skola imorgon, inte ngt direkt man längtar till. Men jag slutar ändå klockan 13:00 så det är lugnt. Sen ska man hem och skriva sitt tal inför np muntligt den 25 nov och göra en läxa inom människan i utveckling.

Ha en bra söndag! Detta var min uppdatering från min helg. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback