Snart in till stan!

Jag ska snart in till stan med carro för att köpa en ny foundation. Men från sheercover är tyvärr slut och orkar inte beställa ett nytt och vänta. Plus det kostar och har inte direkt råd just nu. Måste spara pengar inför London resan i december. Idag har man iaf varit ledig. :) Skulle jobba hemma med etiken och sjukvården var vi bara lediga ifrån riktigt skönt faktiskt. En extra dag med sömn och vila! Sånt gillar vi! =) Efter stan måste jag göra mina läxor från människan i utveckling och koll lite fakt om abort för arbetet i etik. Sen ska man kolla Ullared serien på femman vid åtta. Någon mer än jag som kollar på den serien? HAHA .. xD Jag och carro dör av den serien asså .. Roliga människor som är med och handlar!



Dagens låt; This is it - Michael Jackson <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback