Torsdag!! ;)

Tja tja! =) Denna veckan har mkt plugg blivit gjort. Har gjort muntliga/skriftiliga i svenska b, religionkunskap (kyrkgrejen) , sjukvård rollspelet. Nästa vecka blir de mkt gjort med. Jag har nyss gjort svenska b där vi skulle läsa en bok och sen redovisa de muntligt. Har skrivit det nu och ligger på mejlet och redo att skriva ut i skolan. Sen fick vi en uppgift inom sjukvården igen.. Att skriva om en sjukdom och jag har valt att skriva om Stroke. Började med den igår när vi fick den och har kommit halv vägs kan man säga. :) Nöjd! Ska ba läsa en till bok inom svenskan och sen ska jag skriva den som ett skrifitligt arbete som man ska lämna in innan jullovet. Får börja skriva de nästa vecka. Any ways, slut snackat om skolan! Idag ska jag till 035 för att kolla med planschen till projektetarbetet som vi ska ha den 11 dec! <3


Ha en bra torsdag, vi hörs kanske senare!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback