Hey bloggen ^

Hur mår folket? =) Själv mår man helt okej. Som sagt livet rullar på och sånt dära. Jag har en hel del planer inför höstlovet nu v.44. Jag kan dela med mig lite om dem planerna för er läsare. Bland annat ska jag till gbg över en dag för att shoppa och umgås med härliga människor och för att komma bort från halmstad. Sen blir det nog en hel del fester och sånt där. Kommer bli awesome!! ;D Det är allt jag kan säga.

På jullovet blir det troligen London. Måste dock jobba mkt och tjäna ihop egna cash till resan. Men har ändå fyllt år så får nog lite pengar där med så det ska nog fixa sig trots allt. Fira nyår i London!! Fyfan, en dröm blir sann!! Har viljat åka till London länge nu. Och nu äntligen kommer det att slå in. =) I am so happy right now!
Vad ska ni göra denna onsdag?



Dagens låt; 99 Problems - Jay-Z

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback