Imorgon kommer bli en bra dag! =)

God kväll gott folk! <3 I dag har det varit en trevligt afton och med en del skratt och tårar haha ! xD Dem enda som fattar är Carro och Ayat. Älskar er tjejer! <3 Har varit i stan i dag med Ayat och Carro. Fikade på espresso house och gick runt i affärer och kollade lite o sånt. Jag fick dess utom min lön idag!! :D Fett glad blev jag! Jag trodde att lönen skulle komma på måndag så blev chockad att den hade kommit i dag. Om jag hade vetat det hade jag shoppat lite idag men samtidigt måste jag spara inför min resa till London med mina snyggingar!

Har en gästbloggare ikväll och det är Carolin Lesnik! <3


Yes här är jag då , everybody know me hahah the boss , nä skojar ba ;) säger vi. I alla fall inte så mkt som har hänt idag jag , petra o ayat tänkte dratt till 035 idag o kollade på ngn komiker som bruka vara med i parlamentet vet fan inte hans namn ngt svensson snubbe. Sen så var det för mkt folk där inne så det blev ändrade planer vi drog mot stan men jag skiljdes åt för jag såg robin o mogley så jag fortsatte vidare med dem, vi stack även till kodjos han har flyttat sin affär till en större lokal på fredsgatan. HAHA btw det brann där idag en skåpbil haha checka hallandsposten!
sedan efter det skulle robin o mogley tagga hemåt så jag begav mig in mot stan igen o träffade ayat o petra igen. Jag o petra har tänkt söka jobb på Roberts Café fick reda på idag att två kompisar till oss jobba där. Abraham o Sonko fett soooft asså! hahhaha . Sen har vi inte gjort så mkt ikväll kollat på idol o monster till svärmor bästa filmen ever hahha ayat skratt!!! damn giirl me love you.
och nu är resan äntligen fixad . Nu kommer vi london. Jag , petra , leila , ayat o jessie .
Älskar er<3
yes det var väl allt peace take care yaooo hugz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback