Its monday people!

Yes yes, då var det måndag och en ny vecka. V.43 och snart är det lov och dt ska bli så hiiiimla skönt!
Kommer vara ensam en hel vecka kan de bli bättre? :D HAHA nej tror inte de va?!;) Komma hem när fan man vill och gå ut när man vill FYFAN vad skönt!! Har längtat efter höstlovet faktiskt. Mer än innan iaf. På grund av att mina föräldrar och syster ska utomlands. Any ways, slutade tidigt idag som jag brukar göra på måndagar. Redan vid ett och då drog man hem och kollade på film med Carro. Imorgon är det mentorsdag men vet ej om jag ska dit fan .. Palla! Vi ska bara bowla på Rejmes, orka de? eller vad tycker ni att jag ska göra? =) Skippa den eller gå på den? Börjar ändå elva och slutar tolv? Menmen, får se när man vaknar imorgon helt enkelt.

Idag ska jag vara med carro och ska även plugga lite tror jag. Vad ska ni göra i dag?
Här i halmstad är det rätt så dåligt väder så då blir man deprimerade faktiskt och man vill inte direkt gå utanför dörrarna på grund av vädret. Menmen .. Vi hörs senare! Peace //P.K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback