Lill lördag ^^

I dag är det onsdag och så kallad "lill lördag"  som folk säger. I dag började jag skolan vid tio tio med etik o livsfrågor där vi såg filmen säg att du älskar mig. Den har man inte sett några gånger haha .. Men det är bara en fördel för mig då.

I dag ska jag till tågstationen och boka biljetter till gbg den 30 oktober. Sen ska jag och Carro till körskolan för IDAG ska jag SKRIVA IN MIG PÅ KÖRSKOLAN!!  Äntligen, nu ska jag fixa körkortet så jag får de när jag är 18 år. =) Väntar bara nu att mamma ska komma hem med mat till mig. Är fett hungrig så hoppas hon kmr snart med det. Carro kommer nog snart hit också så. Men det var min lilla uppdatering i dag people. Catch up with you guys later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback