Måndag den 26/10

Tja bloggen!
Idag vaknade jag och carro runt elva. Vi låg kvar en stund och snackade sen drog vi upp och gjorde frukost.
Hon drog hem efter det för att fixa sig och sånt. Och efter hon hade gått gick jag in i duschen. Efter det städat jag lite och diskade. Sånt man får göra när föräldrarna inte är hemma. I dag ska jag och carro till halmstad trafikskola för teori. Mellan 17:00-19:00 , sen efter det blir det att dra en stund till 035. Sen får man se vad kvällen har att erbjuda en. Igår var jag och carro på Robert´s Cafe igen och fikade HAHA .. Det var trevligt! =) as always!
Jag vet att jag inte har uppdaterat sen i lördags, men har haft fullt upp och grejer så det är därför.
Får börja skriva lite mera eller vad säger ni? ;)
Vi hörs senare! Ska sminka mig nu.
Kisses and hugs // P.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback