Söndag!

Seeeeg dag!! Haha .. I dag har jag hunnit med att övningköra med min pappa , dt gick väl sådär. Inte mitt bästa direkt. Var inte på topp humör när jag körde så det påverkade väl lite antar jag. Sen när jag kom hem snackade jag med min mamma och sen drog jag ut och träffade carro sen drog vi hem till mig och kollade film, bring it on tvåan då haha .. Den e så jävla bra den filmen! ;D Sen drog carro till ansu. Och då kom Besim hem till mig. Vi åt pizza och sen satt vi i min säng o lyssnade på goa låtar. Mysigt! Kom nyss hem var ute med dem två sen. Träffade carro igen. Så nu sitter man här och ska snart göra mig lite popcorn o dricka läsk. Gott! :) hihihi .. ^^



Jag har varit så seg hela dagen så ni får ursäkta mig att dt kommer sån sen uppdatering! Vi hörs mer imorgon! Då blir de pluggdag! Jag är ledig hela dagen så det är skönt. Ha en fortsatt trevlig söndag! Peace, and i´m out! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback