Fördomar o shit!

Nu ska jag snacka lite om fördomar och såna grejer .. Alla har vi fördomar mot något här i världen. Vissa har fördomar mot utlänningar, rika, fjortisar, emos, pundare, kriminella m.m .. Det är väl klart att alla har fördomar här i världen men man borde vara försiktigt vad man säger till såna och hur man säger de. Så man inte sårar dem. Innan kan jag säga att jag hade mina fördomar mot utlänningar men inte nu längre .. Sen ungefär 3-5 år tillbaka då jag började lära känna en utländsk tjej. Som kom ny till min klass. Då förändras allt. Jag började umgås med henne varje dag efter skolan och i skolan. Sen blev hon min bästa vän och helt plöstligt hade jag en utländsk tjej som min bästa vän. Och må ja säga det var det bästa jag någonsin gjort. Att jag träffade henne! <3
Hon förändrade mitt liv och mitt tankesätt om utlänningar. Och kolla bara nu! Nu umgås jag bara med folk som inte är svenskar. And i love it! Tänk vad en person kan göra för dig. Det kan förändra ditt sätt att se på världen och andra människor här i livet.

Denna tjejen som förändrade mig och är jävligt glad att jag lärde känna henne, det är Ayat! <3 Big love to you .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback