Hello folket! ^

Nu har jag hunnit handla och lagat mat till mig själv och dess utom har jag städat lite här hemma också. Var i stan för att träffa carro en snabbis för hon har ju praktik. Så tog vi följe hem för hon skulle hem o äta sen tillbaka till jobbet. Och nu sitter man här o lyssnar på musik. Tror nog jag ska göra min läxa som jag har tills imorgon, så jag har det gjort. Men orkar inte .. Men måste ändå göra de nu snart .. Kan vänta 20 minuter till innan jag gör den. Den är inte så svår , det är mest att skriva vad man själv tycker om de tre frågorna vi har.

Jag vet att jag inte har uppdaterat på många dagar, men har haft grejer att göra och sånt .. Sen har jag dess utom inte orkat blogga. Men jag lovar nu till helgen ska jag blogga mkt. För komme ha en del att berätta då och även nya bilder kommer att komma upp på bloggen. Så håll utsikt people! Det är allt jag kan säga just nu. 



Hiss eller diss till min outfit i lördags? :) Enjoy!


Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

hiss

tack, detsamma

2009-09-24 @ 16:21:43
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Malinhe - Fotobloggen!

outfiten var fin!

2009-09-24 @ 16:28:49
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Anonym

skaffa nya bilder

2009-09-26 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback