Hello lovely people <3

Tjoo! Hur mår ni? Själv mår man bra, slutade redan kvart i elva i dag så jag är glad! Jag åt mat i skolan innan jag stack hem. Ngn god soppa var det som mat i dag. Sen stack jag hem iaf och tog av mig sminket o drog mig mot solariumet. Och nu har jag ätit goda chips och druckit min PEPSI!! Har även duschat nu också , ska ta och sätta på mig sminket om typ 20 minuter . Sen måste jag till salong chess för min syster ska ha pengar till frissan. Hon ska klippa sig o slinga håret i dag den lilla snorungen haha ..

Ska träffa Carro i dag vid fem när hon slutar sin praktik och kanske ska träffa Besim sen också. Vi får se hur det blir helt enkelt. Nu ska jag lyssna vidare på min lil wayne! <33  Och ska ta lite mer chips o läsk tror jag.

PEACE!!

 


Kommentarer
Postat av: Lesnik

I love this fuckin picture ! suuug kuk ni som har ngt emot den :D min o petras jooeyboy , love you jooey , vi tror på dig , jag o petra and the vallås creew <3

2009-09-11 @ 15:55:28
Postat av: Anonym

HAHA så true baby! <3 We belive in you . You gonna make it ! <3 Just belive in yourself and you can go long in this life jooeyboy!

2009-09-11 @ 16:56:20
URL: http://pepsiii.blogg.se/
Postat av: Lesnik

Yes , yes hoppas du ser det här jooey , en vän nu o föralltid . <3

2009-09-12 @ 03:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback