I Love My Bitch!

Tjo tjo! Vad händer yaoooo? HAHA skoja bara .. Sitter här o lyssnar på musik och ska snart dra mig till skolan för att ha en lektion i dag och det är människan i utveckling. Känns så där lite onödigt att dra dit för en lektion , men palla få frånvaro . Jag har inte varit på en enda skoldag på en fredag sen vi började skolan igen. SKÄMS!! Fy petra, inte bra de .. Måste skärpa mig! Iaf, besim kom hem till mig lite innan tolv. Det var mysigt och trevligt. Han fick se när jag sminkade mig haha .. Det var kul! xD Han är påväg till sthlm nu den jäveln. Kommer typ hem på söndag elr måndag. Ikväll blir de nog fest i think! Länge sen ändå ..


I gotta go folks! peace out

love her <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback