Love my blogg <3

Tja! Hur mår folket idag? :) Själv mår man helt okej, kom hem runt halv tre tror jag det var. Nico lagade redan ltie pommes och sås. Så tog lite av henne och åt efter som jag bara hade ätit frukost idag. Behöver mer mat!! Så hoppas hon kommer hem snar så hon kan laga mat åt mig sen ska jag dra o träffa Besim och antaligen Carro också. Skönt att man inte jobbar idag med. Det hade jag inte orkat. På lördag jobb igen, men det klarar jag allt.
I skolan i dag beställe vi våra studentmössor och köpte även mitt studentleg. Väldigt nice! Var lite stressigt de där ett tag men de blev bra i slutändan trots allt. Så de får man se positivt på. Och nu är både studentmössan fixad och studentleget. Ska bara aktivera de via internet. Men de gör jag i veckan , dt är inte så himla bråttom med det.

Any ways, ska äta nu. Mamma kom hem! =)
Ha en bra onsdag! See ya later folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback