Måndag och ny vecka har startat.

Tja kära läsare! :) Nu var det en ny vecka i mitt liv. Den startade halv sju med att jag vaknade gjorde frukost efter de fixade jag mig och sånt. Sen drog jag till skolan med Carro. Jag började som sagt 8:10 i dag med Sjukvård. Boring as hell!! Men vad ska man göra !? Slutade vid ett i dag så dt var riktigt skönt det! När jag kom hem åt jag popcorn o drack min PEPSI och kollade på film.

Snart ska jag börja plugga inför provet vi har i morgon. Fitness är de ämnet vi har prov i. Men innan jag ska plugga måste jag göra mig min speciella MILKSHAKE! Muuums, säger jag bara! ;D Någon mer än jag som älskar milkshake? <3 Jag uppdatera mer senare!




Peace out folks!


Kommentarer
Postat av: angelina

Jag har aldrig fastnat för fotboll, utan basket har varit min favorit sport !!

2009-09-14 @ 15:53:20
URL: http://angelinaronaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback