Onsdag, "lill lördag"

I dag är det onsdag och som alla vet så är det så kallad "lill lördag" i dag. Trevligt!
Ska i väg och jobba vid kvart i fem på Concilia. Slutar runt nio och då ska jag nog träffa Besim.
Han kommer hem från gbg o sthlm idag. I dag började jag skolan 8:10 med Religion då såg vi en film sen hade jag etik o livsfrågor. Kolla på ngns blogg och snacka om abort. Intressant faktiskt! =) Sen var det svenska , satt óch fixade grupparbetet o sånt. Sjukvården den sista lektionen jag hade fick vi ledig. Vi fick ngn läxa att göra hemma istället. Så slutade vid tolv! :) Skönt , och imorgon slutar jag halv ett om inte tidigare. Yeah! Och imorgon måste ja plugga lite dess utom. Men sånt är livet! Och idag har ja sån SJUK TRÄNINGSVÄRK !! Jag dööör .. Kan knappt sätta mig eller gå normalt. Sjukt jobbigt! Tyck synd om mig haha .. om ni undrar varför jag har träningsvärk så är de för jag sprang på berget igår, 3 km! Duktigt va?! ;) Länge sen man sprang på berget faktiskt. Är stolt över mig själv faktiskt! ;D Yeah .. Ska springa på fredag med vid nio på morgonen tror jag det blir.

 

Have a good day people!  peace out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback