Snart dags att inta sängen

Tja bloggen!
I dag har man hunnit med att göra en hel del grejer.
Bland annat har jag övningkört med pappa, o det gick skit bra!
Sen har jag också hunnit plugga, städa lite. Sen har jag varit med Carro & Mohamad.
Kom hem för typ 25 minuter sen och nu sitter jag här och skriver i bloggen.
Vad har ni gjort en söndag som denna?  Ska väl sova snart tror jag. Är rätt trött plus
börjar 8:10 i morgon med sjukvård .. Usch, gillar inte de ämnet! Ångrar att jag tog de ämnet.
Menmen .. Vad ska man göra !? Any ways, ha en fortsatt trevlig söndag!

Peace and Love folks!

 

 


Kommentarer
Postat av: angelina

Ahrå jag spelda basket :) du då ?

2009-09-14 @ 07:07:58
URL: http://angelinaronaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback