Söndag i dag , slapp dag!

Tja folket! Igår var jobbade jag ifrån två till sex. Sen drog jag hemåt och åt lasagane. Sen kom Carro och vid dorg o mötte Ayat. Hon skulle köpa en grej till oss. Efter de drog vi mot 035, vårt nya ungdomsgård. Petter skulle uppträda där igår kväll med. Var fett nice o träffa han. Jag o carro var där en stund träffade en massa bland Ayat igen. Gzim och några andra boys. Var där till lite efter åtta sen drog vi mot gamletull till en kompis o softade där. Kollade en film som gick på sexan. Filmen hetter Waist deep . Fett bra! :);) Ni måste se den om ni ej har sett den. En riktigt gangster film! Bästa såna filmer.  I dag ska jag ut och övningköra med pappa o plugga på fitness. Sen blir de o träffa Carro o vara med henne resten av kvällen skulle jag tro. Men ska dra hem runt halv tio tror jag idag. Måste plugga mer innan jag går o lägger mig. Har ju prov på tisdag i fitness så.

Vi hörs senare! Förlåt för en dålig uppdatering, har varit mkt nu denna helgen.
Peace out!

Ungefär denna outfiten har jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback