Stan!

Tja!
Nu har man varit i stan med leila och sen kom carro också med. Jag åt på mcd som ja sa att jag skulle göra. Sen köpte jag en ny mascara på lindex. Jag köpte den där från maybelline den gula nya. Om ni vet vilken jag menar haha .. Sen gick vi inom Monki och där fick ett snyggt bälte föja med mig hem. ;) Skit snyggt!! Ska ha på mig det på fredag, plus ska låna en tröja av Leila. En vit adidas tröja! <3 Hon är så snäll Leila, volim te! Hoppas hon inte glömmer dem bara. Men man får la påminna henne på fredag eftermiddag. Man vet hur hennes minne är haha ..
Skola imorgon igen, och börjar 8.10 men som tur är slutar jag halv ett. Det är riktigt skönt det! Vad händer efter skolan i morgon? Hmm.. Just det har möte med 035 vid sju, sen vet jag inte vad som händer mer.

Ska träffa Besim ikväll iaf. Vet ej när , men tror det blir nu innan klockan blir åtta. Carro ska också vara med tror jag. Kanske lägger in bilder på skärpet senare ikväll , vem vet ?! Any ways, ska dra nu .. Träffa mina vänner! Love them <3 Kisses // P.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback