Torsdag den 24/9

Då var det torsdag redan och imorgon är de UNDERBARA fredag! Någon mer än jag som har längtat efter fredag? =) Helt klart den bästa dagen på hela veckan enligt mig. Any ways, var i skolan vid nio och då kom aldrig den förläsaren som skulle komma idag till lektionen så vi fick sluta istället. Och nu är men ledig resten av dagen.

Det jag ska göra i dag är:

* Handla med mamma när hon kommer hem
* Plugga innan jag ska handla med mamma
* Laga mat och handla det jag ska laga
* Möte på nolltrefem 19:00 .
* Träffa mrs. hemlig! ;)

Det är typ det jag ska göra i dag. Om inget annat kommer upp de vill säga. Jag börjar skolan imorgon 15:35 och de är ba en lektion. Tråkigt värre, att man ska behöva gå till skolan för en enda lektion menmen så är det här i livet .. Inget man kan göra nåt åt direkt! Sen imorgon är dt nog fest.
Jag uppdaterar mer senare! Peace // P.K









Kommentarer
Postat av: EEMELIE

np!

hur gammal? :D

2009-09-24 @ 11:23:44
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback