Fredag, och dt innebär lov!

Hey people!
Idag fick vi vårt efterlängtade påsk lov! :) Så jävla nice, det kändes inte som det var länge sen det var sport lov fan. Detta är dock mitt sista påsk lov i mitt liv :( it sucks .. Menmen, sedan kommer de bli massa jobb och cashen rullar in som det ska. HAHA .. xD Yeah, så vi rullar!

Idag var det älgjakt på sannarpgymnasiet. Ni som inte vet var det är så är det studentävlingar vi har på skolan vi som går i tredje ring. Fyfan, denna tävlingen var värst! Vill inte snacka om det .. Så man såg ut sen och luktade kan jag bara säga. Ni skulle inte vilja vara i mina skor när den tävling var idag. Sedan var det hem duschade ochs minkade om mig. Sedan följa carro till tåget, för hon ska till gbg . Jag kommer på måndag baby!! <3

Köpte biljetter när jag var nere på tågstationen. Sedan drog jag in mot stan fixade mer cash på mobilen och nytt nr. Köpte även en t-shirt från gina och ett vanligt långt linne från H&M. Fett nice var dem och sköna och ha på sig dess utom. Nu får det vara nog med skrivandet för idag! Där fick ni eran updates from me! <3 Åker på måndag till G-town och kommer hem på söndag den 11 April. See ya peeeps!

 Impossible is nothing by Adidas <3


Kommentarer
Postat av: / debita christine

Det var jätte länge sen jag såg den här bloggen, jag tror inte du minns men men jag tittade på din blogg varje dag och gillade den fett mycket, titta gärna in min också och titta på de 2 videos som jag lagt upp på det senaste inlägget :D

2010-04-03 @ 12:04:02
URL: http://debita.blogg.se/
Postat av: Stephanie

haha man borde få lov lite oftare

2010-04-08 @ 17:07:53
URL: http://stephaniepinto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback