Torsdag den 28/1-10

Tja! Idag har jag varit hos allergi läkaren och tagit lite blodprover osv. Sen drog man hem lagade mat, sminkade mig och softade. Sedan var det vidare in till stan för att träffa morsan och kolla skor. Som tur var hittade jag ett par snygga skor på bianco som fick följa med mig hem. :) Bra val!

Snart ska jag träffa carro igen och dra iväg en sväng. Så blir ingen mer uppdatering ikväll! Imorgon är dt älgjakt på sannarp så måste dig halv nio. Fixa och trixas och en massa! Innan klockan 10:00 , för då börjar det hela i galaxen. Kommer bli kul!

 

Vi hörs mer till helgen! :) Helgen ska det jobbas .. Ingen liv i helgen fan, menmen.. Thats life!

Peace and lööve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback