2 Maj

Damn asså .. snart är det studenten och balen , kan ej fatta att det är redan maj månad. Månaderna går sjukt snabbt, inte alls länge sen de var första April. Menmen, skönt att det går snart.

Min mami fyllde år igår, så hennes syster och hennes två barn kom hit en sväng. Min små söta kusiner, älskar er! <3 Sedan efter dem hade stuckit drog jag till hemköp för att ladda mobilen och köpa popcorn. Drog sedan hem och åt mat med familjen sedan drog jag en sväng till Ayat. Vi snackade om att vi vill dra utomlands efter studenten. Och vi har bestämt oss för att dra till London igen! <3 Det kommer bli så mkt roligare denna gången och kommer komma ännu mer minnen. Love iit!!

Snart kommer Ayat hit och då ska vi plugga och ha de mysigt. Vi hörs!

XoXo
Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback