Allt går bara ner ..

Hey bloggen!
Kom hem från jobbet för mer än en timme sen ungefär. Har ätit popcorn med syster o lite sånt .
Måste skriva av mig lite känner jag.
Att man kan må så dåligt som människa , det har jag aldrig varit i den situationen. Förrens nu , vid denna tidpunkten i mitt liv. Det är mkt som har förändrats. Bland annat mina två bästa vänner har flytta till London för plugget. Och här är jag ensam i Sverige och ba och jobbar så jag kan dra till London så ofta jag kan. Jag vet inte vad jag ska ta mig till eller göra längre. Känns som inget är meningsfullt längre i mitt liv. Att man kan känna så mycket tom rum efter två nära vänner? Det trodde jag aldrig förrens i den 22 september kom. Ena delen av mitt hjärta, själ är borta. Det saknas ett stort hål i hjärtat och själen. Vad jag ska fylla de med?! Vette jag fan asså.. Jag känner mig oerhört ensam hela tiden .. När Leila och Ayat bodde i Halmstad. Kunde jag bara ringa dem och dem kom direkt. De var alltid där för mig och vill alltid träffa mig. Och gjorde upp tid för att få träffa mig. Det är just de jag saknar i mitt liv just nu. <3 Behöver vänner, bra vänner som är där för mig.

Mvh
Petra Kirkhoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback