Jobb och jobb

Denna veckan ska jag jobba fyra gånger. Idag, imorgon, torsdag o fredag.
Sen är jag ledig för denna veckan. Sen jobbar jag på tisdag igen.
Jag räknade ihop att jag kommer få 10000 kr i december. Rätt mkt pengar va?! :)
Känns bra och ha de i fickan sen. Efter allt man har fått slita på jobbet så är de rätt skönt.
Tur att jag har jobbet, annars hade jag inte haft ngt liv alls. Det enda jag gör är att jobba sen är jag hemma och
är med min familj. Sånt har jag inte gjort på ett bra tag i mitt liv. Men tror jag har kommit till den tidpunkten då jag har vuxit upp och börjat tagit ansvar för mitt liv och min framtid. Jag märker jag har inga kvar vid min sida förutom min familj. De är dem som stöttar mig och alltid kommer finnas vid min sida.
Snart ska jag bege mig till jobbet . Är hemma igen efter 21:30 folks.
Ha en bra tisdag!
Yours truly / Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback