Min andra familj Alkabi <3

Tja bloggen!
Vill bara säga att jag älskar familjen Alkabi. Fatin, Rehab, Benin, Esra, Kasim. <3 Ni är för söta!
Ni är min andra familj. Fatin är min extra mamma. <3 Hon erbjöd sig att köpa en present till mig när jag fyller år. vems kompis mamma gör de? :O Inte många , knappt några alls. Hon har dess utom köpt läppglans till både mig och Ayat. Aww, så sööt! På fredag hämtar jag esra booii :D <3 Hon kommer bli så glad att jag hämtar henne. Får leka lite med henne efter dagis så hon blir mer glad. Och samtidigt hälsa på Fatin och de andra.

Avslutar med ..
Stor kärlek till Alkabi family <3

Kommentarer
Postat av: ayat

aww SÖTA <3<3<3<3<3<3<33

2010-11-17 @ 23:36:42
Postat av: Rehab

haha,söt <3<3

2010-11-18 @ 17:40:51
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2012-01-12 @ 23:57:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback