Hey bloggis!

How you doin? ;) Haha , idag är de en ny vecka och måndag. Love it! Igår bokade jag och ayat , leila vår resa till London. Vi åker den 15 sep och jag åker hem den 28 sep. Mina två vänner Leila och Ayat ska plugga där så dem åker inte hem. Det är bara jag. Sorligt, för kommer sakna ihjäl dem två! :/ <3 My best friends are leaving mee here in sweden .. Men som tur är kommer dem två veckorna vara dem bästa två veckorna i mitt liv! Sen ses vi nog inte förrens i december eller kanske tidigare om vi har tur.
Any ways ska lägga in bilder från turkiet 19-26 Augusti.

Kommentarer
Postat av: ayat

YOU SEXY THÄÄÄNGGG I LOVE THAT U ARE BLOGGGINNGgg

2010-09-07 @ 02:39:24
URL: http://ayat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback