Lovely night yesterday <3

Hey peeps! Ska börja berätta om min dag igår. Dagen började med jobb från 7-11 sedan hem och lagade mat och drog sedan bort mot solariumet och solade 26 minuter. Det var riktigt skönt! And after that så var de hemköp och handlade choklad och chips sedan hem och duscha.
Senare på kvällen skulle man hem till Elena för middag och efterrätt! Mysigt och hela ssu gänget var samlade. Även min lillasyster var med igår kväll. Vid nio tiden bestämde Elena, Jonathan,Sara och Ayat att vi skulle åka runt och sätta upp saker med ssu över andersberg och linehed. Riktigt fun night! Mycket skratt och kärlek!! <3
Any ways today ska jag jobba vid 16:30-21:30 , det är bara 5 timmar så jag klarar det. Plus jag får ob nu på kvällarna. Sen är man ledig imorgon och jobbar 7-12 på lördag. Sen får man se vad man får för fler tider och jobbar nästa vecka.  Snart blir det duschen och se vad jag ska äta innan man ska jobba och om man ska ha med sig ngt att tugga på när man har en kort rast.
Blogging is fun!
XoXo
Petra Kirkhoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback