Nu är allt fixat! :)

Hey people!! :)
Igår fixade vi ut pappren om hotellet och flyget . Sedan förtids röstade jag på bibblan och la över mer pengar på mitt konto. Sen på måndag blir det att växla svenska pengarna till pund.
Igår var den en trevlig kväll på Roberts med mina girls. <3 Mysig kväll. Slutet av kvällen gick jag, elena och ayat till kebab house och åt kebab! Gott, och bra slut på kvällen.  Solade med elena idag , riktigt skönt tycker jag. Måste få lite färg innan man drar till London. Om fyra dagar drar vi till den crazy town!! ;D Love it.
Idag blir det kulturnatt på torget, ska dit en sväng tänkte jag. Men först ska jag hinna färga mitt hår och duscha och ba koppla av en stund.
Vi hörs senare!
Xoxo
Petra a.k.a liciouss

Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

nää..åker mest utomlands :D

2010-09-11 @ 14:57:57
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

bara att sola satan :P hehe

2010-09-11 @ 15:17:52
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback